maandag 26 september 2011

Daad bij woord: Jesje Verhaegh Projecten & Advies is gestart

En wéér een mijlpaal bereikt! Na inschrijving bij de Kamer van Koophandel, het aanvragen van een BTW nummer en VAR verklaring, het ontwerpen van een logo, een website bouwen, visitekaartjes en postpapier maken is het dan nu eindelijk een openbaar feit: Jesje Verhaegh Projecten & Advies is per 1 augustus 2011 gevestigd. Nu deze basis is gelegd kan het bedrijf dan ook 'de markt op': http://www.jesjeverhaegh.nl/

Via deze blog hoop ik bovendien mijn volgers een beetje up-to-date te houden met de dingen waar ik zoal mee bezig ben en die de moeite waard zijn om met anderen te delen! Zegt het voort...

1 opmerking:

  1. Ha Jesje,
    Nou, ik ben de eerste die je gaat volgen, hoera.
    Ik ben heel benieuwd wat ik allemaal ga zien en beleven; in ieder geval heel veel succes en vooral ook heel veel plezier.
    Lieve groeten,
    Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen